Wednesday, April 6, 2011

haah la....

sebelum aku teruskn bercerita....
aku nk korang ushar gambar ini
dulu
....
apa yang korang nmpak...???
says something...

  



mesti  macam² jawapan keluar dari otak korang kn ?
"orang dok kepala, kaki keatas siling "
"orang lekat kepala kat siling"
"die buat break dance"
Bla²

haha =D
sebenarnyer ...
tujuan aku tunjuk gmbr ini 
bukan saje² atau cari gaduh...
tapi korang perasan tak , bahawa ...dunia sekarang ini banyak benda² yang sepatut nyer 
dilakukan secara betul tapi di "terbalik²" kn
korang perasan x??
(jawap dalam hati)
kebanyakan nyer antara kita da langgar peraturan manusia dan allah s.w.t sebenarnya....
kecuali la yang terpaksa ,atau atas dasar yang lain...(contoh ; kerja dan melakukan aktiviti penting)
mesti korang tengah berusahah nk faham apa yang aku cakp kn ??
hehehe...
contoh senang :
cara hidup zaman remaja sekarang 
"malam berjaga , siang berselimut"
(aku pon same ikut ini)
sebenarnya , tak bape elok kalau kita nk menterbalikkan apa yang sepatutnya...
memang tak dinafikan , sesuatu benda yang baru akan ditemui , tapi kesan memang parah...

btw , petang tadi , aku terbace artikel ni 
PEH !..
macam², so bah kate Nabil raja lawak

"lu fikir la sendri"

btw..sape² yang suke makan milo / sardin  tu ushar link ni...

saje²
 credit to all involved...

5 comments:

  1. then, you should read panduan penang.
    buku pasal makanan halal dan haram.
    mmg banyak yang diharamkan.
    i have that book.
    nak pinjam?

    ReplyDelete
  2. ihsan; yes !...coz u read tis
    husna;hehe, no need la nnti x mkn plak....semua haram

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi, lain kali komen lagi :)