Sunday, May 15, 2011

selamat hari guru yg ke 40 tahun !

"terima kasih cikgu"
ingat tak perkataan nie time kat dangku sekolah dlu..
haha, stdent semua2 ckp mcm terpakse je kan ?
selalu dah ckp kan ? setiap hari since kite masuk kelas dlu2 lgi
dah jdi rutine harian
ckp mcm x de makna

tpi hari nie nk wish
(^.^)
selamat hari guru...
"cikgu , sya mintak maaf,kalau sya ada buat cikgu rase sakit hati ,buat cikgu marah...saya mintak maaf...cikgu"
"doakan sya selamat dan berjaya cikgu"
(^.^)
(words nie la yg selalau aku gunekan kalau jmpe cikgu)
teringat la kat sekolah dlu , lebih2 lgi time last day kat koleq...
haha
mintak maaf kat cikgu shafiza ,cikgu hidayati dgn es ...samapai leleh air mate...
"aku x percaya kot , indie2 pom boleh cry depan cikgu
ko pom same pelik2 pom ade perasaan gak"
es cakap,nk je aku "boom" die
(es itu kawan aku , ISKANDAR)

what ever !...selamat hari guru yg ke 40 tahun 
sya sentiase doakan cikgu2 say dalam keadaan selamat  dan sejahtera...
baik yg hidup atau yg telah mendahului kite..
amin !

TERIMA KASIH CIKGU !
hari nie cikgu rase lain kalau kite ckp terima kasih kepada die...
jgn lupe
tanpa pendidik ape la neraga tu

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi, lain kali komen lagi :)